B040680555 |
Intervenció docent a partir de l'avaluació de l'alumnat |
2016-2017 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
13/2/2017 - 15/6/2017 (15 hores) de 17:15h a 19:15h |
|
ESC Lluçanès |
|
c. Mateu Garreta, 11 (Prats de Lluçanès)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
AIL5 Intervenció docent a partir de l'avaluació de l'alumnat
|
| |
Inscripció |
12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Taller per reflexionar en l’àmbit del centre sobre l’avaluació de la lectura i la intervenció docent, continguts que es van presentar en el cicle de conferències AIL1 Aprenentatge inicial de la lectura.
|
| |
Objectius |
Identificar quins continguts de lectura s'han d'avaluar a EI i CI.
Conèixer i aplicar els instruments adients per avaluar els continguts de lectura.
Proposar estratègies metodològiques perquè millorin els resultats de l'alumnat.
|
| |
Continguts |
Continguts curriculars de lectura d'EI i CI.
Activitats i instruments d'avaluació.
La implicació de l'alumnat en l'avaluació.
Intervenció didàctica a partir de l'avaluació.
|
| |
Observacions |
Tipus bloquejat per FORMGEST setembre 2017
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Recull d’orientacions i/o elaboració de propostes per a l’avaluació de la lectura a EI i CI.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat adreçada als centres de l'Impuls de la Lectura de segon i tercer any. (Tindran prioritat els centres de tercer any).
|
| |
E-mail |
crp-osona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dissabte |
13/02/2016 |
1715 |
1915 |
Sessió 2 |
dilluns |
06/03/2017 |
- |
- |
Sessió 3 |
dilluns |
20/03/2017 |
- |
- |
Sessió 4 |
dilluns |
03/04/2017 |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
dilluns |
15/05/2017 |
1715 |
1915 |
|
| |